Search This Blog

Saturday, October 30, 2010

LelaKi deNgan bOLa

sElAmAt PtG sUmeR...........



Asal lelaki je,,mesti game bola sepak,,

lelaki dengan bola sepak..

dah jadi cam isi dgn kuku,,

huhuhu..aku nie agak mnyampah sedikit dgn game nie..bkn per..bila je tiba musim world cup or per2 la yg berkait ngn bola sepak,,maka,, ak trpksala brpuasa melihat tv,,,iyela,,pi mana2 je buka bola sepak,,kalau kt umah aku tu,,atok ak yg tak sihat pun blh jd sihat bila tgk bola sepak,,,,
hrmm,,,,,btpe ajaibnye kuasa bola sepak pada lelaki,,,kdg2 ade yg sanggup tidur di luar(hahahha..padan muka kena halau si isteri...)....

Org cakap,,kalau lelaki yg tak tahu bola sepak tu,,BAPOK???.TAK MACHO??? BTOL KE??...

Kalau aku la,,kmchoan seseorg bkn bley dilihat dr luar...ini kalau expert sngt bola sepak,,,tp tak tahu malu,,tak tahu agama,,tk tahu tata susila,,itu baru namanye tak macho,,,,..
Aku pun heran ngan penyokong2 bola sepak di Malaysia nie,,bukan sumer la,,tp yg separuh nie la yg merosakkan nama yg semua tu...iye arr,,,pergi tengok bola dgn muka cam badut sarkas,,conteng sane sini,,kononye2 mau tunjuk semangat la,,,,ade pulak yang tak pakai baju di tengah2 alam tu...cik abag oiii,,,,ini pertandingan bola sepak,,bukan pertandingan nk tnjuk body..(nseb baik tkde kurap,,kalau tak,,pengsang la org dekat situ)...Kita tnggal di Malaysia,,bkn di London,,Brazil,,ape special ngat budaya kat saner,,smpai terikut2,,,,
Per salahnye kalau pakai elok2,,duduk elok2...smpai mase goal ,,,"YAHOO!!!!,GOAL!!!!"...itu pun susah ke??...
Ayoooo,,,,,pening melihat gelagat zaman skang
Lelaki main pun ,,tetap lelaki gak kan,,,
huhuh,,yang penting mereka tahu "BOLA".(kalau tk tahu gak bley tnye ank buah mereka yang baru satu tahun,,,,),,,,

Aper aku merapu nie???,,huhuhu,,sorry kalau ade yg terase,,ini just pndngn aku,,,
Anyway,,jgn lupa tgok kelate lwn nogori malam nie,,,,'
Walaupun aku tk bbrp minat bola sepak,,tp untuk game mlm nie,,aku tgok,,
"gomo..jange dok gomo..."...Hidup Red warriors....
Malam nie aku sokong dua2,,cuma klntn lbh skit arrrr.....
ok la,,selamat menonton  malam nie,,,
Akhir kate



""""""""""""MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA"""""""""'




""GAMBAR HIASAN:HUHUHU,,adik comel,,bila besar nanti ,,jadi penyokong bola sepak yang beretka k,"".

No comments:

Post a Comment